reklama

Tornádo v Londýne

Okolo jedenástej ráno sa dnes severozápadom Londýna prehnalo tornádo. Najprv som si myslel, že vo vzduchu poletujú len kartóny papiera a bassebalová pálka sa mi len zazdala. Do reality ma vtrhla až moja sestra, ktorá mi vystrašená volala na mobil. Práve bola v kuchyni, keď tam vietor vyrazil okno. Je v poriadku, len v malom šoku a preľaknutá. Sadol som rýchlo do auta a šiel sa presvedčiť či je v poriadku. Ďaleko som sa nedostal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Z práce to je asi 5 minút autom. Nebol som ďaleko od Kensal Rise, keď som si všimol na ceste tehly a kúsky poodletované zo striech. Keď som videl jedny vchodové dvere na osobnom aute, vedel som, že nie je niečo v poriadku. Cestu predomnou práve uzatvárala polícia a prichádzalo tam niekoľko záchranárskych a požiarnických áut.

Zavolal som sestre, že sa k nej asi nedostanem, všade dookola to vyzerá ako "war zone". Povedala, že to ani nemám skúšat, neďaleko sa zrútila časť domu a vytvárajú sa zápchy. "Už som v pohode".

Vrátil som sa do práce a v rádiu už boli správy o tornáde na Kensal Rise. Poškodených je asi 100 striech domov, niekoľko áut a asi 6 zranených. Zatiaľ len jeden človek bol odvezený do nemocnice s poranením hlavy.

Viac aktuálnych informácií nájdete tu: BBC (ang.) - článok. Je tam aj video natočené z helikoptéry.

Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu