reklama

Perinbaba v Londýne

Občas mám sto chutí zdúchnuť z Londýna najmä kvôli počasiu. Tak som aj urobil a celý týždeň som si vychutnával slnko a teplo v prímorskom meste Alexandria na severe Egypta. Keď som sa vrátil do Londýna, počasie sa konečne umúdrilo. Ešte pred dvoma dňami som pobehoval von v tričku, keď bolo 17 stupňov. Dnes ráno keď som vykukol z okna, tak sa mi naskytol tento pohľad:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

((video))

Uznajte, šiesteho apríla a sneží tu nielen ako v Perinbabe ale ako v starej ruskej rozprávke. Mal som sto chutí vybehnúť na ulicu a chytať tie obrovské vločky na jazyk, aj keď by som bol radšej aby tá zima už skončila.

Dnes Olympijská pochodeň prechádza cez Londýn. Celá paráda začala na štadióne Wembley na severozápade Londýna a končí sa 31 míľ ďalej vo východnom O2 Arena. Namiesto behu by radšej mohli použiť bežky a tohtoročné Letné Olympijské hry môžu mať prívlastok zimné.

Dnes je naše záhradne centrum otvorené a s kolegyňou sme sa stavili o to koľko zákazníkov sa dnes ukáže. Stávku som prehral, pretože od rána prišli už traja. Mali sme aj nápad ako prilákať nových zákazníkov s predajom čerstvých snehuliakov, postavili sme jedného, ale zákazníci sa stále nejako nehrnú.

Idem sa trochu zohriať úpravou fotiek z púšte a oázy Siwa nafotené len minulý týždeň. Neskôr dúfam zavesím najlepšie sem na blog. Šťastné a veselé. ;o)


Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu