reklama

Zbalené, môžeme ísť...

Posledné poloprázdne škatule som vyniesol zo svojej izby. Pobalil som všetko, nejaké oblečenie, perinu s obliečkami, fotky zo steny a veľa spomienok na neľahké začiatky. Jeden by neveril, čo taká kartónová škatuľa unesie. Naozaj všetko?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Tých škatúľ bolo len niekoľko. Je to zvláštne, keď sa pár rokov zmestí do niekoľkých kartónov a zaberie len polovicu dodávky aj s bicyklom. Po dvojdňovej „rabovačke“ izba vyzerá na nepoznanie a to nie len preto, že som povysával :). Stále mám pocit, že mi niečo chýba, že som tam niečo zabudol. Knihy mám, elektroniku tiež, vlajka je už v aute. Cítim sa nesvoj, keď naposledy zamykám a podám ruku Franckimu na rozlúčku. Nemôže sa sťahovať s nami. Ani on, ani Paulo, ktorý je už späť v Brazílii.Niekedy by som najradšej pobalil naozaj všetko. Nie len fotky, ale aj ten strašný piskľavý zvuk alarmu na dym, vždy keď Mathilda varila. Stále som sa smial ako tancovala pri varení a spievala si popisujúc čo práve pridáva alebo čo bude ďalšie na krájanie. Nezbalím ani naše spoločné oslavy alebo fantastické Fajitaz balené v pitta chlebe, prípadne brazílsku Feijoadu . Ostávajú tam tiež spomienky na prvú párty, keď sme vytvorili dvojstranový slovník v desiatich jazykoch so základnými frázami a prilepili sme ho na chladničku. Je tam stále, síce pokrčený s mastnými fľakmi, ale stále ma čestné miesto v strede. Hneď vedľa „novej“ britskej dvadsať librovky s portrétom Pelého a odkazom od Paula: „Who’s the king?” Hneď pod kráľom niekoľko pohľadníc, ktoré sme si posielali z dovoleniek a dokonca aj z tej kde sme boli skoro všetci.Nechali sme tam kúsok seba a pár tmavých fľakov na stene. Záhradu, ktorá vyzerala ako bojisko o Waterloo sme zmenili na pohodovú outdoor obývačku. Nechali sme tam oveľa viac ako to, čo si so sebou berieme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nevadí, musím vybaliť a rozmýšľať ako skultúrniť nové bojisko (len neviem čo s tým betónom, ktorý zaberá tri štvrtiny záhrady). Znovu sa zabývať, spoznať nových ľudí, urobiť tmavé fľaky na stene. Zažiť nové príhody a pripraviť kolaudačnú párty, možno znova vytvoríme slovník. A neskôr sa potom znova môžem pobaliť do niekoľkých škatúľ.

Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu