reklama

Ice Age 2 alebo Ako záhradník to môžem zabaliť

Dnes som na to prišiel. Úplne nečakane a náhodou. Všetci sa asi mýlia. Všetci meteorológovia a aj im podobní. Vedci, ktorí sa dušujú, že skleníkový efekt nás upraží a všade bude púšť. Omyl!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Z práce som odpochodoval čosi po šiestej večer na najbližšiu zastávku autobusu. Samozrejme vždy chodí ten, ktorý nepotrebujete a tak som tam trčal asi desať minút

-Nečudujte sa, desať minút je v Londýne akurát tak dosť-

Ruky mi krehli napriek tomu, že som sa ich snažil zaboriť čo najhlbšie do bundy a podupkával som si v poltopánkach do rytmu prehrávača.

-Asi si kúpim nejaké obrovské slúchadlá aby zakryli celé uši-

Prišiel už tretí - nie môj - autobus a ľudia sa akoby ostýchali vystúpiť do nepríjemného vetra. Viem, toto nie je mínus 15°C, ale nejako som si na tuhšie zimy odvykol. Očami som prebehol po červenom doubledeckri na horné poschodie. V tom sa mi oči zastavili na strednej časti autobusu. Bola tam veľká reklama: „Ice Age 2: in cinemas - 7th April“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som to vedel! Toto je znamenie! Teda nie len toto, aj tie snehové búrky po celej Európe, zajtra sa má dokonca prehnať jedna aj nad britskými ostrovmi. Čo mi tu kto chce nahovoriť niečo o skleníkovom efekte, keď mi celkom určite smerujeme k druhej ľadovej dobe! Karikaturisti a animátori asi ani netušia akú majú silnú predtuchu (?). Alebo to naozaj nikto nevidí?

Volal mi otec pred troma dňami. Posťažoval sa aká je u nás doma zima a že zase začalo snežiť. Minulého roku už mal o takomto čase nasadenú cibuľu (a to je na severe Slovenska!), tento rok to bude asi v apríli alebo možno až v máji, povedal mi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak teraz neviem či sa mám obzerať po nových tričkách, alebo ešte rýchlo nakúpiť niečo teplé v posledných zimných výpredajoch.

Pre mňa ako záhradníka by to bola katastrofa - teda samozrejme to by bola katastrofa pre všetkých - .

Ešte predsa ostáva malá šanca. V druhej časti názvu Ice Age je podtitul „Topenie“, čo by bolo pre nás skôr dobré znamenie. Už mi len vadí ten dátum, preboha kto bude čakať na topenie do siedmeho apríla?

Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu