reklama

Zmeny

Nemohol som to vydržať. Skoro každodenné správy vyťukané na mobilnom telefóne, víkendové hodinové hovory takmer zdarma a nečakané občasné návštevy na Slovensku ma začínali otravovať. Vzťah na diaľku to jednoducho nie je ono. Možno máte iné skúsenosti, no ja viem svoje. Pár priateľov takto stratilo dlhodobých partnerov a nechcel som aby sa to stalo nám. Ale čo robiť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nemohol som to vydržať. Tak sme sa dohodli, že naše občasné volania, písanie správ, návštevy narýchlo a nakrátko, vymeníme za permanentné fungovanie normálneho vzťahu. Viem, vôbec to neznie poeticky, alebo nedajbože romanticky. Ale verte, že je v tom z každého rožka troška.

Nemohol som to vydržať. Keď to boli už „len“ dva mesiace, dalo sa to prežiť. Aj dva týždne pred príchodom som sa celkom držal, veď sme sa videli len pred mesiacom. Až keď sa mal blížiť deň jej príchodu a ostávalo pár dní, bol som celý bez seba. Začal som si holiť bradu pravidelnejšie aby si na to pokožka zvykla. Kolegovia v práci si síce mysleli, že asi nie som úplne v poriadku, keď nemám aspoň päť dňové strnisko, ale postupne si na to zvykali. Moje zrkadlo tiež.

Nemohol som to vydržať. Bezmocne som sa motal medzi autobusmi na Green line neďaleko stanice Victoria a snažil sa nájsť medzi tuctom poľských značiek autobusov ten správny priamo z centra Európy. Jasné, letenky cez low cost sú naozaj lacné a v predstihu sa oplatia kúpiť. A ak oželiete teplú minerálku, mamine rezne alebo kúsok klobásy v príručnej batožine, dá sa to zniesť. Lenže ak máte kufor nad 40 kilogramov, to už je iná pesnička.

Prišla! Aj s kufrom, ťažkým akoby tam bolo prvých tridsať tehál na novostavbu domu. Na moje veľké prekvapenie po tehlách ani stopy. Základy sa teda stavať zatiaľ nebudú. Ako prvá rozcvička bolo presúvanie nábytku. Len raz a netrvalo to viac ako pol dňa. Nečakane sa zmenil aj môj jedálny lístok. Teda hlavne sa zmenil v tom, že jem pravidelne. Doteraz som „rotoval“ päť hlavných jedál, ktoré som si bol schopný ukuchtiť. To číslo sa zvyšuje nepredstaviteľnými násobkami každým dňom a zistil som, že take away nie je vždy tou najlepšou voľbou.

Posilujeme dosť pravidelne, najmä pri zdvíhaní a sklápaní dosky na toalete. Izbu máme rozdelenú na spoločný priestor a dva „bordel kúty – one each“. Všetko funguje tak ako má, dokonca oveľa lepšie, ako som si predstavoval. Postupne si sám začínam všímať veci, ktoré ma pred tým netrápili. Bože, tá baba v telke je super oblečená a toho oleja som tam nemusel naliať až tak veľa. Nenápadným poznámkam typu: „koľké máš už pivo?“ a „kam ideš?“ zatiaľ neprikladám veľkú dôležitosť. Ponožky si už nenechávam na svojom nepravidelnom mieste a z celej skrinky v kúpeľni mi ostala len jedna polička.

Na pár vecí si musím zvykať a nájdu sa aj také, od ktorých si budem musieť odvyknúť. Na prvý pohľad nevinný komentár dopravnej situácie: „Jasné, žena za volantom..“, som sa dočkal nečakanej negatívnej reakcie.

Po niekoľkých rokoch v Británii ma žiadna zmena nezasiahla až takto. Prešiel som už naozaj všeličím, ale žene v dome sa to teda nevyrovná. Samozrejme v kladnom zmysle slova, pretože aj týchto pár riadkov neušlo jej pozornosti a následnému schváleniu. Kto vie ako si bude rozumieťs Prvým generálom v našom dome – kamarátovou priateľkou. Čakajú nás nové veci, radosti, starosti, možno aj hádky o posledný muffin alebo dokonca lietanie tanierov. Nemohol som vydržať kým príde a teraz sa nemôžem dočkať kým to začne.

knihy na martinus.sk: Geografia a cestovanie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pošli do asdf.sk

Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu