reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

reklama

Fotky

Čierna alebo keď kvitne čokoláda

Peter Bigoš

Čierna alebo keď kvitne čokoláda

Ukončujem sériu farieb kvetín trošku netypickou (už dlho som ju sľúbil). Bohužiaľ tulipán tam nebude, pretože v apríli, keď som mal možnosť takúto nádheru vidieť, nemal som pri sebe foťák. Pre kritikov: možno to nie je úplne čierna, ale v skutočnosti to predsa len vyzerá oveľa tmavšie. .o)

  • 16. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 794x
  • 9
Keď kvitne oranžová

Peter Bigoš

Keď kvitne oranžová

Táto farba nemá veľké zastúpenie medzi kvetmi v záhradách (a v našom záhradnom centre asi najmenšie), ale aj tak sa mi podarilo urobiť pár záberov. Dúfam, že vás obrázky aspoň trochu zahrejú. .o)

  • 13. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 887x
  • 5
Keď kvitne ružová

Peter Bigoš

Keď kvitne ružová

Ružová farba patrí medzi kvetmi k najobľúbenejším a asi dvojnásobne sa to dá povedať o ružovej v Anglicku, kde jej môžete vidieť veľa nie len v záhradách, ale aj na ulici (všetky tínedžerky sú oblečené od hlavy po päty v ružovej). Dúfam teda, že vás táto farba nesklame. Aj keď nie som veľkým fanúšikom tejto farby, niektoré kvety z bližšia vedia prekvapiť (aj keď sú ružové .o)

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 940x
  • 6
Keď kvitne červená

Peter Bigoš

Keď kvitne červená

Hovorí sa že táto farba je provokačná a vyvoláva podráždenú náladu. Dúfam ale, že ďalšie fotky, ktoré vám ponúkam vás skôr potešia .o)

  • 1. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 332x
  • 9
Keď kvitne fialová

Peter Bigoš

Keď kvitne fialová

Ak by sa vám zdalo, že fialová farba je veľmi chladná, tak potom si pozrite tieto obrázky kvetov, dúfam, že vás roztopia .o)

  • 27. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 763x
  • 7
reklama
Keď kvitne žltá

Peter Bigoš

Keď kvitne žltá

Pokračujem v mojej minisérii fotiek kvetov. Dnes to bude farba slnka(?) - žltá. Dúfam, že v kráse kvetov ani trochu nezaostane za modrou a bielou farbou. Enjoy .o).

  • 25. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 162x
  • 7
Keď kvitne biela

Peter Bigoš

Keď kvitne biela

Pred pár dňami ma vyprovokovali modré farby kvetov a tentokrát aj keď sa možno biela nezdá.. verte aj biele kvety vedia byť nádherné. Nech sa páči :o)

  • 24. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 470x
  • 13
Keď kvitne modrá

Peter Bigoš

Keď kvitne modrá

Modrá farba je moja najobľúbenejšia, takže začínam práve touto. Niektoré kvety v našom gardencentre ma jednoducho tak provokovali, že som musel tieto nádhery nafotiť :o).

  • 18. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 715x
  • 3
KGB robí "čistky" (foto)

Peter Bigoš

KGB robí "čistky" (foto)

Na neuverenie, ale je to tak! V Londýne sa rozmohla stará KGB tak dokonale, že čistí a to dokonca neskrývane, na očiach nič netušiacich angličanov.

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 145x
  • 5
Tam kde pracujem

Peter Bigoš

Tam kde pracujem

Už viac ako pred mesiacom písal Tomáš o novinároch a nabádal nás aby sme napísali niečo o tom svojom povolaní. Skôr si však myslím, že z môjho terajšieho zamestnania vám viac budú hovoriť práve obrázky ako slová. Možno neskôr napíšem o predchádzajúcom, ktoré ma k môjmu terajšiemu veľmi blízko. Takže nech sa páči, vstúpte: West Hampstead – Adrian Hall Garden centres.

  • 2. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 307x
  • 8
reklama
Tulipán

Peter Bigoš

Tulipán

Túto fotku som robil ráno, kedy sa rosa ešte úplne nevytratila.

  • 3. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 758x
  • 7
Londýn trochu inak

Peter Bigoš

Londýn trochu inak

Chcem sa s vami podeliť o zopár obrázkov, ktoré som nafotil v Londýne. Snažil som sa aby to neboli bežné zobrazenia ako ich obyčajne poznáme.

  • 6. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 174x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu