reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

reklama

Nezaradené

Zradný Livestream Slovenského Rozhlasu

Peter Bigoš

Zradný Livestream Slovenského Rozhlasu

Pred necelými piatimi minútami som čakal kedy sa začne tretia tretina zápasu Slovensko : Kazachstan. Nemám možnosť momentálne sledovať tento zápas v TV, tak som si vyhľadal priame rozhlasové vysielanie Slovenského Rozhlasu na internete. Komentátori sa na nejaké tri minúty dosť pozabudli, keď som si vypočul v trojminútovom, neplánovanom vstupe asi tucet šťavnatých nadávok v rýdzej slovenčine. Len tak ďalej chlapci. Najbližšie by ste si mohli dať s technikmi znamenie, aby sa vám nestalo podobné faux pas v budúcnosti. Počúva vás nie len celé Slovensko (!) ale aj niekoľko tisícok Slovákov v zahraničí. Takúto chybu považujem za znak amaterizmu. Veľa šťastia.

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 332x
  • 7
Poďme sa rozprávať o svete...

Peter Bigoš

Poďme sa rozprávať o svete...

O svete, v ktorom nie je násilie. Kde sa človek nebojí, nemusí hľadať odpovede na otázky ťažkého kalibru. Kde je raj pre milovníkov slobody, kde pravičiari a ľavičiari nepozerajú na seba nevraživo. Tam kde (pravdepodobne) nepredstaviteľne, majú veľkú základňu romantici a cynici sú kdesi v nenávratne.

  • 3. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 524x
  • 7
„Podpivník“, heroín a ďalšie

Peter Bigoš

„Podpivník“, heroín a ďalšie

Včera sme zašli s kamarátmi do blízkeho írskeho pubu sledovať futbalový zápas anglickej Premier league. Všimol som si na stoloch zvláštny podpivník na ktorom bolo zobrazené mladé dievča.

  • 26. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 626x
  • 8
Priatelia na diaľku

Peter Bigoš

Priatelia na diaľku

Dostal som dnes smutný e-mail od kamarátky, ktorú som videl naposledy pred vyše rokom. Počas vysokej školy sme si boli blízky a ostali sme dobrými priateľmi. Cítil som sa trochu bezmocne, keď som si prečítal zopár riadkov a nevedel som ako jej pomôcť. Je to zvláštne, že školu sme skončili len pred dvoma rokmi a takto sme sa odcudzili.

  • 22. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 867x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu