reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Bigoš

Peter Bigoš

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Záhradník Zoznam autorových rubrík:  LondýnPoviedkyPoéziaNa cestáchFotkySúkromnéNezaradenédiary

reklama

diary

Shooty is gone!

Peter Bigoš

Shooty is gone!

.. to London. [Šúúty je preč, v Londýne.] Mám dôkaz! (fotka)

  • 4. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 301x
  • 0
Nájdi tri rozdiely

Peter Bigoš

Nájdi tri rozdiely

Pomôcka: Londýn v máji a Londýn včera.

  • 9. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 165x
  • 15
Už aby bola sobota

Peter Bigoš

Už aby bola sobota

Ak mám povedať pravdu, tak sa po krátkej dovolenke v Dubaji vážne teším na zmenu v počasí opačným smerom. To čo sa v poslednom čase deje v Londýne, by už vážne liezlo na nervy aj absolútnemu flegmatikovi. Nedávno sa tu prehnalo tornádo, momentálne tu je dokonca pod nulou (to môžem mať na severe Slovenska kedykoľvek) a prvý sneh bude možno v januári.

  • 20. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 594x
  • 4
Zmeny

Peter Bigoš

Zmeny

Nemohol som to vydržať. Skoro každodenné správy vyťukané na mobilnom telefóne, víkendové hodinové hovory takmer zdarma a nečakané občasné návštevy na Slovensku ma začínali otravovať. Vzťah na diaľku to jednoducho nie je ono. Možno máte iné skúsenosti, no ja viem svoje. Pár priateľov takto stratilo dlhodobých partnerov a nechcel som aby sa to stalo nám. Ale čo robiť?

  • 7. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 779x
  • 14
Kto z koho alebo Public relations

Peter Bigoš

Kto z koho alebo Public relations

„Rastlina ktorá bude rásť v kvetináči, na severnej strane veterného balkóna, netreba sa o ňu starať, kvitne celé leto a v zime má zelené listy“ – takto si ľudia predstavujú ideálnu rastlinu. A ja som ten, kto má uspokojiť ich potreby.

  • 25. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 664x
  • 31
reklama
Ak chcete voliť zo zahraničia, ešte máte čas

Peter Bigoš

Ak chcete voliť zo zahraničia, ešte máte čas

Tohtoročné parlamentné voľby prinášajú po schválení zákona č. 333 z 13. mája 2004 jednu novinku. Na týchto voľbách sa budú môcť zúčastniť aj Slováci krátkodobo alebo dlhodobo žijúci v zahraničí a to korešpondenčne, listovou poštou. Musia však splniť niekoľko podmienok a požiadať o zaradenie do osobitného zoznamu voličov.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 749x
  • 7
Ice Age 2 alebo Ako záhradník to môžem zabaliť

Peter Bigoš

Ice Age 2 alebo Ako záhradník to môžem zabaliť

Dnes som na to prišiel. Úplne nečakane a náhodou. Všetci sa asi mýlia. Všetci meteorológovia a aj im podobní. Vedci, ktorí sa dušujú, že skleníkový efekt nás upraží a všade bude púšť. Omyl!

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 947x
  • 7
Zbalené, môžeme ísť...

Peter Bigoš

Zbalené, môžeme ísť...

Posledné poloprázdne škatule som vyniesol zo svojej izby. Pobalil som všetko, nejaké oblečenie, perinu s obliečkami, fotky zo steny a veľa spomienok na neľahké začiatky. Jeden by neveril, čo taká kartónová škatuľa unesie. Naozaj všetko?

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 263x
  • 17
Zásielka (bloody delivery!)

Peter Bigoš

Zásielka (bloody delivery!)

Internet je dobrá vec. Je to dobrá vec aj keď chcete pohodlne (rozumej vo svojej izbe, pri teplej káve s dobrou muzičkou aj keď vonku „zúri“ britská skorozima) a hlavne rýchlo niečo kúpiť priamo z vašej izby. Otázka je pri tej rýchlosti, lebo ono sa to naozaj kúpi za pár sekúnd, no doručenie je vec druhá. Dnes som totiž očakával zásielku, ktorú som si neprevzal prvý krát (ako aj, keď som nevedel v ktorý deň to bude). Vedel som, že zvonček nám zvoní pri každom pätnástom až dvadsiatom raze, tak som od rána kukučkoval na okne či neuvidím uja – doručovateľa. Keďže zásielka mala doraziť najneskôr na poludnie, tak som si s povzdychom išiel urobiť tú kávu (to už bolo okolo jednej poobede). To mi zabralo asi tak tri minúty, keď som sa vrátil do izby, cez okno som zbadal ako sa pred naším domom práve otáča veľký van a fičí preč. Zlá predtucha sa potvrdila a lístok od (vážne) expresnej služby som našiel pod dverami. Boli rýchlejší ako rýchlo varná kanvica. Takže hlavnú úlohu dňa som nesplnil a nechytil som doručovateľa.. to sa vám potom už do ďalších veľmi nechce, takže celý deň som presedel pri surfovaní a vybavovaní ďalšieho termínu zásielky. Nabudúce sa už od okna nepohnem celý deň! Hlavn

  • 16. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 555x
  • 0
stromy-stromy-stromy

Peter Bigoš

stromy-stromy-stromy

Už sa mi o nich začalo dokonca aj snívať, čomu sa ani nečudujem. Do Vianoc je už len pár dní, ale vianočných stromčekov mám už po krk. Po tom čo sme ich v našom záhradnom centre predali niekoľko stoviek a aspoň každý deň som robil delivery pre piatich zákazníkov, tak už musia byť vo všetkých domácnostiach v severozápadnom Londýne. Dnes po návrate z jedného takéhoto „výjazdu“ sa mi zdal zákazník nejaký povedomý, ale keďže na pivo so škótskymi hercami nechodím, tak som usúdil, že som ho musel pred tým vidieť v telke. Potvrdil mi to neskôr aj môj šéf, ktorý sa na mňa pozeral, akoby som bol z inej planéty, že ho nepoznám. No čo, vedeli by ste niekto kto je Tom Conti? A dnes mám piatok, aj keď len taký polovičný, keďže nasleduje pre mňa len jeden deň voľna.. a v sobotu budem mať opäť pondelok. Ale to už posledný až do sviatkov .o)

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 520x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu